Detailing auta

Ciekawą formą biznesu jest też i ten detailing powiązany z wnętrzem konkretnego pojazdu. Mowa tu o tym, że niektóre auta brane przez dealera w rozliczeniu są tymi młodszymi niż dwa lata, a takowe poddaje on detailingowi, który ma za zadanie zamaskować ( http://www.grupaetendard.pl/ ) znaczną część defektów związanych z eksploatacją. Nie chodzi tu jedynie o wypolerowanie lakieru, choć ten konkretny zabieg na samochodzie jest tym najbardziej widocznym. Widać także i to zadbanie o deskę rozdzielczą, czyli to odnowienie pewnych przycisków i pokręteł wraz z detalami ozdobnymi. Prace tego rodzaju niestety kosztują i co najważniejsze czasami są tymi dość skomplikowanymi. Najistotniejszym jest jednak to, że dzięki tego typu pracom auto zyskuje na walorach wizualnych, czyli staje się rzeczywiście ładniejsze od wewnątrz i chyba dlatego te używane auta od dealera, które mają mniej niż dwa lata także cieszą się znaczną popularnością, bo są znacznie tańszymi od nowych i wyglądają tak samo jak nowe egzemplarze.

Reklama detailingu.

W czasach obecnych biznes powiązany z detailingiem aut musi być też i tym dobrze zareklamowanym. Mowa tu nie tylko o tym by wykonywać swoją pracę bardzo dobrze, ale też by umieć ją zaprezentować choćby na blogu, który dany fachowiec prowadzi na portalu społecznościowym. Wielu specjalistów istnieje na tych portalach lub zleca komuś prowadzenie opcji takiej jak funpage na konkretnych warunkach. Taka forma promocji jest nie tylko ciekawą w czasach obecnych, ale jest to nawet opcja obowiązkowa, bo bez istnienia na portalach społecznościowych trudno prowadzi się biznes powiązany z detailingiem. Podobnie jak i wiele innych typów biznesu. Rzecz jasna i same portale społecznościowe znacząco ułatwiają prowadzenie funpage lub blogu. Mowa tu o tych płatnych reklamach, które w ich przypadku są niemal opcją obowiązkową. W reklamach takowych wybiera się grupę docelową, ich czas trwania i dzienny budżet, czyli jest to dość skuteczna opcja.

Reputacja.

Specjalista od detailingu często robi zdjęcia auta przed i po wykonaniu detailingu. Mowa tu dokładnie o tym, że ten model postępowania jest i sprytnym i trafnym, bo te zdjęcia w formie postów trafiają potem na blog danego specjalisty. Na dokładkę można się też zastanowić nad płatną reklama konkretnego postu. Taka reklama nie musi być drogą, ale najważniejsze by była skierowaną do tych typowych właścicieli aut w najbliższej okolicy, bo to właśnie oni są chętnymi na to odmłodzenie własnego samochodu o te kilka latek. Właśnie tak wielu z nas robi przed sprzedażą.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here